Regulamin

Postanowienia ogólne

Właścicielem sklepu internetowego jest firma:

Leadmar Marek Ozimkowski
Smroków 47A, 32-090 Słomniki.

Jesteśmy legalnie działającą firmą. Płacimy podatki i na wszystkie produkty wystawiamy paragony fiskalne, a na życzenie faktury VAT. Zastrzegamy sobie możliwość zmian regulaminu sklepu, dlatego Kupujący powinien się z nim zapoznać przed każdorazowym dokonaniem zakupu. Dokonanie zakupu jest jednoznaczne z zapoznaniem się z Regulaminem, a także informacją dotycząca wysyłki i zwrotów produktów. Wszystkie nasze produkty, które sprzedajemy są nowe i udzielamy na nie gwarancję. Treść ogłoszeń na stronach sklepu internetowego firmy Leadmar Marek Ozimkowski nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu artykułu 543 kodeksu cywilnego.
Zastrzegamy sobie możliwość braku niektórych pokazanych pozycji ze względu na międzynarodową sprzedaż naszych produktów i ciągłe zmiany asortymentu w magazynie.
Produkty są nowe i wolne od wad fizycznych, Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe lub sprzeczne z prawem wykorzystanie zakupionych u nas produktów. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za straty spowodowane niewłaściwym wykorzystaniem zakupionych produktów i ich nieprawidłowym montażem. Sprzedający zastrzega sobie możliwość zmiany kolorystyki niektórych produktów ze względu na produkcję mało seryjną. Zmiany te nie wpływają na jakość oferowanych towarów i nie będą podstawą do możliwego zwrotu produktu. Cały czas staramy się podnosić jakość naszych produktów, więc zdjęcia niektórych przedmiotów mogą się nieznacznie różnić od tego, co otrzyma Kupujący. Wszystkie ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT.


Zwroty i Reklamacje

REGULAMIN

Zwrot przedmiotu

Jeśli towar jest niezgodny z opisem, należy zgłosić taką sytuację bezpośrednio do sprzedawcy.

Przedmiot jest uszkodzony 

Jeśli przedmiot dotarł uszkodzony, należy poinformować o tym sprzedawcę. W takim przypadku jest możliwa naprawa lub wymiana na nowy produkt wolny od wad. Możliwość ta obowiązuje 2 lata od daty zakupu. Jeśli w tym czasie zauważysz wadę, zgłoś ją sprzedającemu. Jeśli sprzedający nie jest w stanie naprawić lub wymienić produktu, może zwrócić Ci środki lub zaproponować, że zatrzymasz towar a on  zwróci Tobie część środków.    Sprzedający jest przedsiębiorcą i ma 14 dni na rozpatrzenie Twojej reklamacji i niezwłoczne spełnienie roszczeń.

Chęć wymiany towaru na inny  

Wymiana przedmiotu na inny zależy od woli sprzedającego. Nie ma obowiązku spełniać takiej potrzeby. Jeśli chcesz wymienić przedmiot skontaktuj się ze sprzedawcą i wspólnie ustalcie warunki wymiany.

Chęć rezygnacji z zakupu i zwrot przedmiotu  

Chęć zwrotu zgłoś sprzedającemu w formie oświadczenia (najlepiej pisemnie, na przykład e-mailem) w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Sprzedający powinien zwrócić Ci środki w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego przedmiotu.

Zwrot wpłaty od sprzedającego 

Ile czasu ma sprzedający na zwrócenie kosztów zamówienia? 

To zależy od formy i powodu rezygnacji.

Anulowanie zakupu

Sprzedający powinien zwrócić Ci koszt zamówienia w ciągu 2 dni roboczych od dnia anulowania zakupu.

Zwrot z tytułu odstąpienia od umowy

(Nie pasuje mi, zakup przez pomyłkę, odstąpienie bez podania przyczyny, niezgodny z opisem, nie dotarł na czas) – sprzedający powinien zwrócić Ci wpłatę niezwłocznie po otrzymaniu i sprawdzeniu towaru, czyli w terminie do 7 dni kalendarzowych, liczonych od dnia zmiany statusu przesyłki zwrotnej na dostarczona, ale nie później niż 14 dni od chwili, gdy otrzyma wypełniony przez Ciebie formularz zwrotu towaru. Status przesyłki zwrotnej widoczny jest w szczegółach zakupu. Zwrot jest możliwy tylko wtedy kiedy produkt jest zapakowany w oryginalne opakowanie, a jego stan jest nienaruszony.

Zwrot w wyniku reklamacji (wada produktu)

Powody odstąpienia w formularzu: brakujący element, produkt uszkodzony – ale paczka jest cała, produkt i paczka uszkodzona (w transporcie), wada wykryta podczas użytkowania) – oznacza, że poprzez formularz zwrotu towaru wnioskujesz do sprzedającego o całkowity lub częściowy zwrot pieniędzy. Sprzedający rozpatrzy Twój wniosek w trybie reklamacyjnym w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu jego wysłania i jeśli uzna Twoją reklamację zwróci Ci wpłatę.   Jeśli chcesz, aby sprzedający wymienił lub wysłał brakujący element lub usunął wadę reklamowanego produktu, zgłoś reklamację bezpośrednio do niego.

Zwroty i reklamację prosimy wysyłać na adres:

Leadmar Marek Ozimkowski
Smroków 47A, 32-090 Słomniki.